Covid-19 tiltag i Fortbo

Kære alle beboere i Ejerlejlighedsforeningen Fortbo

Foreningen fortsætter administrationen og driften med mindre ændringer. Der vil dog kunne forekomme driftsforstyrrelser i den kommende periode – specielt i relation til udefra kommende forhold, der kan påvirke foreningen.

Følgende ændringer pr. 13. marts 2020 indtil videre 14 dage frem.:

  • Ejendomskontoret lukkes ned for personlig henvendelse. Rico afvikler restferie i 14 dage efter aftale.
  • Jørgen og undertegnede vil på skift være fysisk tilstede Der henstilles til, ikke at tage kontakt til de ansatte for at undgår evt. smitte.
  • Generalforsamlingen den 24. marts 2020 er som meddelt udskudt.
  • Gelændere i alle trappeopgange, Elevatorstol og dørhåndtag vil blive tørret / vasket af ca. hver 2. dag
  • Vaskeriet og toilettet ved ejendomskontoret holdes rengjort dagligt.

Udskiftning af installationsrør i opgang 323 fortsætter som planlagt i uge 12. Beboere som har valgt at være hjemme, bedes sørge for, at holde afstand til håndværkerene.

Ud over dette vil vi løbende træffe relevante tiltag for at leve op til statens anvisninger vedrørende Corona for boligselskaber.

Vi vil løbende opdatere via Facebook, hjemmeside og nyhedsbrev hvor dette måtte være relevant, i forhold til nye tiltag.

Medlemmer, der kommer i karantæne opfordres til at blive hjemme.

Eventuelle spørgsmål rettes til ejendomskontoret@fortbo.dk eller via telefonen 36 70 69 89

Ejerlejlighedsforeningen Fortbo følger statens anvisninger for handlinger, og vil løbende tilpasse administrationen og driften efter disse anvisninger.