Ejendomskontoret

Ejerlejlighedsforeningen Fortbo har 2 ansatte på Ejendomskontoret. En ejendomsinspektør, og en ejendomsfunktionær. Herudover er der rotationsordning med jobcenteret.

Ejendomsinspektørens arbejdsområder er bla.:

  • Almindelig drift- Vedligeholdelse af bygninger.
  • Planlægning og styring af håndværkere.
  • Forsikringssager.
  • Kloak og vandforsyning.
  • Drift af varmecentral.
  • Nøglestyring samt kontrolbrikker.
  • Projekter og større renoveringer.
  • Ind og udflytninger.
  • Beboer, ejendomsmæglere og administrator henvendelser dsl.
  • Kælderudlejning.
  • IT systemer og hjemmeside

Ejendomsinspektøren har det daglige ansvar overfor medarbejdere, arbejdsopgaver mm.

Ejendomsinspektøren kan træffes dagligt på tlf.: 36 70 69 89 mellem kl. 07:00 – 16:00

Ejendomsfunktionærens arbejdsområder er bla.:

  • Vedligeholdelse af grønne områder.
  • Trappevask.

For at undgå driftsforstyrrelser, ved afluk af forsyningsrør på varme og brugsvand, SKAL dette gøres af det vvs firma ejerforeningen bruger.
Derfor kontakt ejendomskontoret for at få oplyst hvilket firma der bruges. Vær opmærksom på, at ejerforeningen kan have udskiftet entreprenør fra sidste gang du brugte dem.

Ejendomskontoret er tilgængelig for samtlige beboere i Ejerlejlighedsforeningen og er beliggende i blok B ved vaskeriet. Indgang fra gavlen ved Rødovrevej.

Ejendomskontoret modtager henvendelser fra ejere om reparationer, mangler, uorden eller uregelmæssigheder såvel vedrørende lejligheden som ejendommen i øvrigt. Rekvisioner skal foretages ved at klikke her…

Ejendomskontoret påser, at almindelige ordensregler for ejendommen overholdes og skal påtale overtrædelser og i grove tilfælde indberette til ejerforeningens bestyrelse eller administrator.

Har du spørgsmål om din lejlighed eller om fællesfaciliteterne i E/F Fortbo, er du altid velkommen til at ringe, sende en e-mail eller besøge os på Ejendomskontoret.

Kontakt ejendomskontoret her…

Rekvirer håndværker eller ejendomskontoret ved at klikke her…

VAGTTELEFON: 36 70 69 89 Alarm-politi 112
Det meste af året er det Ejendomsinspektøren, der vil modtage opkaldene når du ringer. Vagtordningen kan kontaktes i akutte tilfælde, såsom svigt i forsyning af vand og varme, utætte vandrør, vandskader, oversvømmelse, hærværk, brand, manglende forsyning af strøm, farlige/ødelagte eller manglende installationer eller lign.
Den vagthavende vil foretage det fornødne, for at forhindre yderligere skader og forsøge at afhjælpe bedst muligt.

Det skal bemærkes, at vagten kun må benyttes i akutte situationer, og at henvendelser om almindelige vedligeholdelsesopgaver, fortsat skal ske til ejendomskontoret, indenfor normal kontortid. Den vagthavende har beføjelse til, at afvise at yde assistance og i stedet henvise til kontorets almindelig åbningstider.